كاهش ۴۰ درصدي فوتي‌هاي كرونا با اجراي طرح شهيد سليماني

جامع ترين اخبار تحليلي استان سمنان را در اينجا مطالعه نماييد

كاهش ۴۰ درصدي فوتي‌هاي كرونا با اجراي طرح شهيد سليماني

۳۰ بازديد

طبق گزارش دكتر شاهنشاه شفاف ماهومت كارل مهدي بود وي افزود: طرح شهيد سليماني براي برنامه هاي پيشگيري از گسترش و كنترل آفات Covid 19 در برابر اين بيماري براي ما در سراسر جهان بسيار مهم است. وي افزود: برنامه هاي اجرا شده در اين پروژه در مدت زمان كوتاهي همانطور كه ​​نشان داده شد …

كاهش ۴۰ درصدي فوتي‌هاي كرونا با اجراي طرح شهيد سليماني https://rosemag.ir/2020/12/18/كاهش-۴۰-درصدي-فوتي‌هاي-كرونا-با-اجراي/ مجله رز Fri, 18 Dec 2020 00:34:20 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2020/12/18/كاهش-۴۰-درصدي-فوتي‌هاي-كرونا-با-اجراي/ طبق گزارش دكتر شاهنشاه شفاف ماهومت كارل مهدي بود وي افزود: طرح شهيد سليماني براي برنامه هاي پيشگيري از گسترش و كنترل آفات Covid 19 در برابر اين بيماري براي ما در سراسر جهان بسيار مهم است. وي افزود: برنامه هاي اجرا شده در اين پروژه در مدت زمان كوتاهي همانطور كه ​​نشان داده شد …

طبق گزارش دكتر شاهنشاه شفاف ماهومت كارل مهدي بود وي افزود: طرح شهيد سليماني براي برنامه هاي پيشگيري از گسترش و كنترل آفات Covid 19 در برابر اين بيماري براي ما در سراسر جهان بسيار مهم است.

وي افزود: برنامه هاي اجرا شده در اين پروژه در مدت زمان كوتاهي همانطور كه ​​نشان داده شد چقدر موفق بوده است ، در مدت كوتاهي كمتر از يك ماه ، تعداد مرگهاي ناشي از كاهش حدود 40٪ باعث ايجاد اين بيماري شده است.

پركينز ادامه داد: همكاري نزديك بين سازمان براي نيروهاي بسيج ايمني دستاوردهاي بسيار ارزنده اي است كه به مزرعه رسيده است. ايران ، در زماني كه جدي ترين ، ناعادلانه ترين و ناعادلانه ترين تحريم هاي ايالات متحده است. براي بسياري از مردم ، تا معتبر نباشند ، اجراي چنين طرحي دشوار است ، ايران.

رئيس مركز مديريت پانسمان بيماريهاي عفوني افزود: هدف اصلي اين طرح براي عموم مردم و مديريت كنترل آفات 19 Covid در يك همكاري مقطعي جزئي ، قدرت بسيج مردمي و داوطلبان است.

پركينز افزود: “من بعنوان فردي كه شايد مسن ترين وزارت بهداشت است: من به ويژه به استفاده از بسيج در كنترل و پيشگيري از بيماريهاي عفوني توجه مي كنم.” اگر براي تأمين خانه هاي افراد مبتلا به فلج اطفال به كودكان زير پنج سال براي همه مناطق شهري و روستايي كشور استفاده شود.

توضيح داد: “همكاري مثمر ثمر در محصولاتي كه در سال اول است و از سال 2000 ، حتي يك مورد فلج اطفال در يك كشور وحشي با ايران در مكانهاي فقط دو كشور جهان ، يعني افغانستان يافت نشد.” و از آنجا كه پاكستان هنوز از اين بيماري رنج مي برد.

مركز بيماري هاي عفوني براي اطمينان از ادامه رئيس مديريت: “سال گذشته آنها توانستند براي از بين بردن سرخچه از سازمان بهداشت جهاني گواهي دريافت كنند.” اين گواهينامه به معناي اين است كه بيش از سه سال در كشور ما مورد بيماري بيماري سرخك و سرخجه مادرزادي گزارش نشده است.

پركينز اضافه كرد: در حالي كه هيچ يك از كشورهاي منطقه درياي شرقي ، به جز جمهوري اسلامي ايران و دو كشور كوچك بحرين و عمان ، براي دستيابي به چنين پيروزي براي ارزيابي احساس اضطراب در اروپا و سال كشور ما بيداد نمي كرد.

وي خاطرنشان كرد كه “در هفته هاي اخير ، اين افزايش بيماري در كشورهاي جهان كاملاً واضح و واضح است ، و امري جدي است كه اين امواج در جهان ، از جمله كشور ما وجود دارد.” تنها افرادي در سراسر جهان و كويد در ايران درگير هستند.

كارل ادامه داد: او خواستار شكوه ستاد ملي در كشور خودشان ، افزايش همكاري مردم بود ، اين براي جلوگيري از اين بيماري ، همراه با اطلاعات مربوط به اقتدار جامعه براي گسترش كنترل ، با همكاري و هماهنگي بين ادارات و بسيج و ساير نهادها و مشاغل است.

وي افزود: ما سعي مي كنيم موارد بدون علامت و بدون علامت از جمله مواردي را كه واقعاً يكسان ، مراقبت و بسته هستند كه بيماري را به ديگران ، به ويژه به ساير اعضاي خانواده يا همكاران منتقل نمي كند ، شناسايي و شناسايي كنيم. .

پركينز برنامه بعدي جنگ را در ساختمان آموزش ، فرهنگ و اطلاعات اضافه كرد. 19 كويد در زندگي افراد و جوامع تغيير كرده است. با در نظر گرفتن سال هاي گذشته بسياري از ارقام تغيير مي كنند. بسياري از اين تغييرات ممكن است سالها يا يك عمر ادامه داشته باشد.

وي گفت: “گروه هاي بعدي جنگ براي محافظت از آسيب پذيرها.” و در همان حال ، و با همكاري وزارت بهداشت بين نيروهاي اين زبان سه جانبه ، و هيچ كس شما را راهنمايي نكرده است كه ما را به مراكز اراده ، پزشكان زيربناي مردم بسيجي كه توسط يك بيماري يا ساير مشكلات به ويژه در افراد مسن مورد حمله قرار گرفته اند ، ارائه دهيم و به آنها خدمات دهيم. در اين مرحله از جنگ ، و به محض دريافت كه جريان از آنجا به دفاتر مشتري مي رود ، ما در عين حال از فرزندان 19 برخوردار نيستيم.

درمان بيماري هاي عفوني رئيس مركز مديريت است و ادامه داد: “هنگامي كه گفته مي شود شما نيستيد ، اين كار را انجام ندهيد ، شب را براي اولين بار يا روزهاي مقدس نياز به ما براي سفر به روش هاي مختلف همكاري را براي مدت زمان محدودي براي مردم انجام ندهيد ، تا توجيه شود.” يكي از خسته كننده ترين سوپ ها ، با همه محدوديت ها ناراحت بود و براي سهولت كار ، مرداني را كه از همه چيز خالي بودند ، هدف قرار داد.

و او گفت ، “و آنها را به مراكز سرپايي پزشكي منتقل مي كني ، و آخرين جنگ از بيمارستان است و او بيهوده نيست”. براي كساني كه نيازي به خدمات ندارند ، مي توان سالها به آنها عادت كرد ، و اين نمي تواند در خانه هاي خانه باشد ، براي درمان آنها و ارائه خدمات در مراكز خدمات ويژه. به عنوان مثال ، فردي علاوه بر نياز به درمان با اكسيژن ، به اين بيماري نيز مبتلا است. بنابراين ، نه فقط براي رفع نياز به اكسيژن در بيمارستان.

پركينز اضافه كرد و اين ماموريت سه كشور در منطقه از جمله در استانهاي كردستان ، كرمانشاه ، همدان و غرب كشور است كه فعاليتهاي اجراي پروژه شهيد سليمان را مشاهده كنند.

وي افزود: “هماهنگي بين نيروهاي ايمني ، دانشگاهها و علوم پزشكي ، هلال احمر و بسيج در استانهايي كه به درستي از استانهاي پشتيباني خوب تشكيل شده اند.” چندين سازمان و استانهاي غربي كه وارد مرحله اجرايي شدند و خوب برنامه ريزي كنيد.

گويا گفت: “چيزهايي كه فكر مي كرديم بهتر خواهد بود”. تقسيم وظايف بسيار خوب انجام شده و مشكلي از نظر فني وجود ندارد. و نه تنها به مشكلات موجود در پروژه ، تجهيزات آزمايشگاهي و بودجه. در سرپايي در مراقبت از روند با مضامين كاملاً مشخص و تعيين شاخص ها ، در استان هاي غرب كشور در حال حاضر از اهداف بسياري خارج است.

پركينز افزود ، نتايج برخي از شاخص ها بدست مي آيد. اما تشخيص زودهنگام ميزان تحمل بيماري در اين استانها چهار برابر شده است و اين همان چيزي است كه ما بدنبال آن هستيم.

وي افزود: “ماهيت كاري كه او در مقياس وسيع انجام مي داد هنگام آزمايش و تعداد تشخيص سرپايي در مراجعه به مراكز درماني افزايش و كاهش مي يابد.” مشخص شده است بيماران سرپايي كه در معلوليت هستند از همكاران ما تخليه مي شوند كه اين عمل موثر است قبل از اينكه آنها بتوانند آن بيماران را شناسايي كنند

از رئيس مركز مديريت مراقبت از بيماريهاي عفوني ادامه داد: “يك شاخص بسيار مهم كه ميزان مرگ و مير حدود 40٪ در كل كشور و استانهاي غربي (منطقه 3) كاهش يافته است ، ما شاهد كمترين مرگ و مير ناشي از Covid 19 ، 10 در آخرين روزها ، در برخي از استان ها ، اين تعداد كساني است كه نمي توانند در برابر انگشتان دست زدن به بسياري از افراد بشناسند.

با توجه به گزارش هاي عمومي و معاون بهداشت در پايا ، گفت: “ما اميدواريم كه شهيد سليماني طرح را پيش ببرد و به همان روشي كه روزي كه اعلام خواهد كرد در مرده نه چندان طولاني به سطح قابل قبولي رسيده است ، ادامه دهد و بيماري بافر كاملا تحت كنترل. “

منبع :https://rosemag.ir
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.