ارزيابي سفر رئيس مجلس به مسكو

جامع ترين اخبار تحليلي استان سمنان را در اينجا مطالعه نماييد

ارزيابي سفر رئيس مجلس به مسكو

۱۷ بازديد

توجه به اين موضوعات در انتها شكل مي گيرد تا يك قضاوت مناسب درباره نكات اين سفر شكل بگيرد. 1. سفر برنامه ريزي شده لرد قاليباف به دعوت عمومي از ويچيسلاو والودين ج دوماي روسيه ، با هدف تقويت همكاري سنا براي كمك به روابط هماهنگ دولت بين دو كشور. علاوه بر اين ، دوما …

ارزيابي سفر رئيس مجلس به مسكو https://rosemag.ir/2021/02/13/ارزيابي-سفر-رئيس-مجلس-به-مسكو/ مجله رز Sat, 13 Feb 2021 18:27:33 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/02/13/ارزيابي-سفر-رئيس-مجلس-به-مسكو/ توجه به اين موضوعات در انتها شكل مي گيرد تا يك قضاوت مناسب درباره نكات اين سفر شكل بگيرد. 1. سفر برنامه ريزي شده لرد قاليباف به دعوت عمومي از ويچيسلاو والودين ج دوماي روسيه ، با هدف تقويت همكاري سنا براي كمك به روابط هماهنگ دولت بين دو كشور. علاوه بر اين ، دوما …

توجه به اين موضوعات در انتها شكل مي گيرد تا يك قضاوت مناسب درباره نكات اين سفر شكل بگيرد.

1. سفر برنامه ريزي شده لرد قاليباف به دعوت عمومي از ويچيسلاو والودين ج دوماي روسيه ، با هدف تقويت همكاري سنا براي كمك به روابط هماهنگ دولت بين دو كشور. علاوه بر اين ، دوما ، و گفت كه قاليباف با رئيس شوراي فدراسيون روسيه (سنا) و دبير شوراي امنيت فدراسيون روسيه ديدار كرد. ترجيح داده مي شود كه چنين جلساتي مطابق با استانداردها ، پروتكل ها و يك مصداق صميمي مطابقت كامل داشته باشد و آنها از اين ترس نداشته باشند: و او جاي خود را در جو گرفت. و اين طيف گسترده اي از مكان ها را در مورد موضوعات مورد علاقه در منطقه دو جانبه ، چند جانبه و بحث و رويدادهاي جهاني صحبت مي كرد. در بيشتر موارد در انتخاب نمايندگان مردم ، و بازديد از اين كارتون ، پارلمان – روابط بين كشورها ، حمايت از مردم ، و پزشك در آن به حمايت از توسعه و پارلمان هاي دو كشور در طرفين در تهران ، مسكو ، آن را بديهي دانستند. اين صحبت از لزوم تدوين نقشه راه در زمينه هاي مختلف مطابق با دلايل استراتژيك افسران خاص است. كميسيون عالي مجلس ايران اين نمايش در هر دو طرف توسعه روابط اقتصادي بين دو كشور خواهد بود.

2. رهبر اعزام پيام به پوتين به پارلمان ها اضافه شد و اهميت اين ديدار نشان دهنده توجه ويژه رهبر به روابط استراتژيك دو كشور است. لزوم اجراي پروتكل ها براي ايران كرونا ويروس و طرف غيرقابل قبول ، پيام براي صحبت به پوتين مشاور اسلامي ارائه شد. د. پوتين كه پيام اصلي پوتين را دريافت كرد و پس از ساعتي حضور در رئيس جمهور روسيه به هيئت ايراني اطلاع داده شد كه وي نامه را خوانده است. بنابراين ، در غياب پروردگار قاليباف پوتين از اهميت بالايي برخوردار است ، سخنان نه چندان ارزشمندي از عالي ترين رهبر انقلاب مورد توجه ويژه قرار گرفت و به تقويت روابط هماهنگ بين دو كشور پرداخت. اين امر در زمينه استفاده از دلايل رايج نيز در نمايندگان خود در كشورهاي خارجي براي فرمانداران پيام رسان ها بوده است.

3 ايران ، روسيه ، بسياري از جنبه هاي فراز و نشيب در پنج قرن گذشته ، اما تاييد شده است كه فروپاشي اتحاد جماهير شوروي و مناطق و مقابله با همكاري هاي منطقه اي با يك جانبه گرايي و به نام جمهوري اسلامي ايران را درك مي كند فدراسيون ابزار ملي احترام روسيه. دو منطقه همكاري در زمينه هاي امنيتي و دفاعي عليه تروريسم ، به ويژه در سوريه ، عراق و افغانستان ، يكي از جنبه هاي اين تعاملات است. از اهميت تحولات دولت در اقتصاد ، با خلق و خوي نرم ، طول مدت همكاري و روابط دوجانبه را از طريق وضع تحريم هاي ظالمانه يك تا دو كشور دو برابر كرد. همكاري اقتصادي بين روسيه و ايران در اقتصاد اقتصادي و كاهش فشار براي تقويت دو كشور. علاوه بر اين ، روسيه و چين تاكنون در بازارهاي بين المللي مانند شوراي امنيت ايالات متحده براي سياست هاي جمهوري اسلامي ايران در برابر ايران قاطعانه ايستاده اند. در روسيه ، دلايل گسترش ايران ، نه تنها براي دو كشور ، بلكه يك عامل مهم در امنيت و توسعه مناطق ، به عنوان ثبات در غرب آسيا ، قفقاز ، آسياي ميانه است. در اين ميان ، قطعاً همكاري پارلماني مجلس سنا و حمايت از ادامه دلايل و تحولات آن ، از دلايل رسمي آن خارج نخواهد بود.

4. و برخي از خارج از كشور ، به عنوان رسانه اي و تهران در نظر گرفته مي شوند ، براي تأييد اصول ، برعكس ، منافع غرب در مسكو ، و با توجه به دلايل علل ، اين توجه نيز به شكل انواع مختلف كه در اين ميان حواشي سفر سخنران به مسكو را بزرگتر مي كنند. اين كشور قادر به پاسخگويي به نظرات است ، اما آنها از همان خط مطابق آنچه در منطقه ، چين ، هند ، همسايگان باز مي شوند پيروي مي كنند. با تقويت سياست نگاه به شرق ، ايران يك عمل منطقي است و قادر نيست در دستور كار قرار گيرد و وضعيت حساب هاي خارجي ايران را تقويت كند.

5. به طور كلي ، مي توان گفت كه سفر به مجلس شوراي اسلامي براي صحبت با مسكو و نياز مفيد و به موقع به ترامپ پس از دوران ، كه اضافه كرد اين مهم براي رهبر معظم انقلاب است ، آماده شده است. اين سفر موجب تقويت روابط بين ايران و توافق نامه هاي پس از روسيه خواهد شد و نقاط ضعف آن ، به ويژه در زمينه هاي اطلاعاتي ، در سفرهاي آينده از طريق برنامه ريزان بايد در مجمع نمايندگان دستگاه مشاوره اسلامي برطرف شود.

در همان زمان ، سفير ما در روسيه ، طبق دستور مرد ، و يك نماينده رژيم ، انتظار مي رود كه با توضيح دلايل سفر هويج و دستاوردهاي خود ، ايرانيان و كارشناسان را در مورد واقعيت نتيجه گفتگو خود مطلع كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.